سرمربي تيم فوتبال پاس همدان:
برگزاری مسابقات چهارجانبه برای ارتقاء فوتبال موثر است

یزدفردا "سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: برگزاري مسابقات فوتبال چهارجانبه با حضور تيم هايي از تاجيكستان و تيم هاي مطرح كشور در يزد ، براي ارتقاي فوتبال اين استان بسيار موثر است .

به گزارش سرویس خبر روابط عمومی یزدفردا "محمود ياوري افزود: تيم پاس همدان با حضور تمامي بازيكنان مطرح و اصلي خود در اين مسابقات حضور يافته است. وي خاطرنشان كرد: هدف ما اين است تا در نيم فصل مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور ، تيم خود را براي ادامه مسابقات در آمادگي كامل نگاه داريم .

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان تاكيد كرد: تيم پاس همدان به عنوان يك تيم قديمي و با داشتن بازيكنان مطرح و شايسته براي كسب قهرماني به اين مسابقات وارد شده است .

ياوري ابراز اميدواري كرد تا باشگاه فرهنگي ورزشي تربيت يزد و هيات فوتبال استان در امر برگزاري اين رقابت ها موفق و سربلند باشند . وي از يزد به عنوان يك استان نمونه در اخلاق و تدين نام برد و تصريح كرد: فوتبال بر پايه اخلاق و انسانيت است كه مي تواند ،سكوهاي تعالي را طي نمايد.

لازم به ذکر است مسابقات چهارجانبه فوتبال استان يزد با حضور تيم هاي تاجيكستان ،پاس همدان ،مس سرچشمه كرمان و تربيت يزد به مدت سه روز در ورزشگاه شهيد نصيري يزد برگزار مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا